Звернення громадян

Графік особистого прийому громадян на 2017 -2018 н.р. 

Дні прийому Години прийому Місце прийому Прізвище, Ім.’я по батькові
Директор школи Понеділок 13-00 – 17-00 Кабінет директора Т.М.Осипова
Заступник директора з н/в роботи Четвер 13-00 – 17-00 Методичний кабінет О.В.Бондар
Заступник директора з виховної роботи Середа 13-00 – 17-00 Методичний комітет Костюк О. М.
Педагог – організатор Вівторок 13-00 – 17-00 Методичний комітет Недавній В.М.

Перелік питань для звернень громадян, що відносяться до компетенції

Вознесенського НВК “ЗОНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ” № 3 Вознесенської міської ради

Соціальний захист:

Праця і заробітна плата

Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти.

Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам закладів освіти.

Охорона здоров’я

Про роботу літніх таборів.

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян:

Про порушення прав учнів та їх батьків.

Про порушення прав батьків

Сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт.

Культура та культурна спадщина, туризм.

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність:

Про ремонт, газифікацію, добудову навчальних закладів.

Про матеріально-технічне забезпечення навчальних закладів.

Про зарахування на навчання, поновлення, переведення, видачу направлень до ВНЗ.

Про покращення організації навчально-виховного процесу.

Про проведення ДПА та НЗО.

Про харчування дітей та оплату за харчування.

Про забезпечення перевезення дітей, вчителів на навчання , змагання, екскурсії.

Про надання платних послуг.

Про надання роз’яснень.

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини:

Про роботу благодійних фондів.

Інше

1.1. Телефон довіри запроваджується з метою оперативного реагування на гострі проблеми жителів міста з питань, віднесених до компетенції управління освіти, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених внаслідок недодержання вимог законодавства, у тому числі й про звернення громадян.

1.2. Положення розроблено відповідно до законів України “Про звернення громадян”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших нормативно-правових актів.

2. Принципи роботи телефону довіри

2.1. Доступність та безоплатність.

2.2. Законність та гуманізм.

2.3. Професійність, дотримання етичних та правових норм.

2.4. Відсутність політичного, ідеологічного або релігійного тиску, добровільність у прийнятті допомоги.

3. Організація функціонування телефону довіри

3.1. Функціонування телефону довіри запроваджується, щороку продовжується та припиняється за наказом директора школи

3.2. Телефон довіри в школі працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 17.00 год ( у п’ятницю – до 16.00). за номером: 4-32-45.

3.3. Організаційне забезпечення та загальне керівництво роботою телефону довіри здійснює секретар, як відповідальна особа за роботу зі зверненнями громадян. Відповідальною особою за безперебійне функціонування телефону довіри та ведення обліку дзвінків є секретар. У разі відсутності спеціаліста з причин хвороби, відпустки, чи ін.. сеанс проводить черговий адміністратор .

3.4.Директор та його заступники, мають право надавати у межах своєї компетенції та цього Положення, доручення посадовим особам , до повноважень яких належить вирішення порушених громадянами через телефон довіри питань, визначення шляхів можливої допомоги громадянам та отримання інформації щодо реального виконання прийнятих за зверненнями рішень.

4. Основні завдання телефону довіри

4.1. Прийняття, облік та реєстрація, звернень що надійшли до школи за телефоном довіри, здійснюється секретарем. Після цього питання передається секретарем директору на резолюцію; ставиться на контроль та направляється безпосередньому виконавцю. У цей же день секретар повідомляє про усі звернення директора, для узагальнення та моніторингу.

4.2. Реєстрація та облік звернень, що надходять під час проведення телефону довіри здійснюється відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. № 348.

4.3. Секретар, як відповідальна за роботу щодо прийняття, обліку та реєстраці звернень, що надійшли до школи на телефоном довіри», пропонує заявникові повідомити:

4.3.1. Інформацію про себе (прізвище, ім’я, по-батькові, адресу, контактний телефон);

4.3.2. Максимально деталізовану інформацію по суті події, що стала причиною звернення на телефон довіри чи іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення порушеного питання.

4.4. Секретар повинна роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян» до звернень громадян з порушених питань.

4.5. При бажанні заявника надіслати письмове звернення, секретар зобов’язана повідомити йому поштову адресу школи, а також прізвище, ім’я, по-батькові посадової особи, уповноваженої на розгляд звернень.

4.6. У разі отримання повідомлення про корупційне правопорушення, секретар передає протягом робочого дня таке повідомлення спеціалісту, який відповідає за роботу щодо запобігання корупційним проявам для подальшого відповідного реагування та сповіщення правоохоронних органів, а також інформує директора.